poniedziałek, 30 października 2017

Spotkaliśmy się w Krakowie

Serdecznie dziękuję Wydawnictwu Replika za zaproszenie na tegoroczne Targi Książki w Krakowie. Wyrazy uznania należą się świetnej ekipie, która  zapewniła ciepłą i pogodną atmosferę podczas imprezy.

Dla mnie to było szczególnie ważne spotkanie z czytelnikami, ponieważ jestem w trakcie promowania III tomu sagi "Spacer aleją Róż" zatytułowanego "Drzewa szumiące nadzieją". Moi czytelnicy doskonale się orientują, że akcja tego cyklu rozgrywa się w Nowej Hucie, czyli w miejscu szczególnie bliskiemu memu sercu. Cieszy mnie więc bardzo liczna obecność mieszkańców tej niezwykłej dzielnicy Krakowa.


Poniżej prezentuję fotorelację z tegorocznych Targów Książki w Krakowie. Załączone zdjęcia otrzymałam dzięki uprzejmości mojego ulubionego fotografa - Bogusława Hajduka, który zajrzał do mnie na kilka minut podczas mojego spotkania z czytelnikami.

Widok, który przywitał mnie na stoisku wydawnictwa:

















Serdecznie dziękuję wszystkim osobom, które odwiedziły mnie w tym szczególnym dniu. Żałuję, że nie mam zdjęcia z każdym z Was!

Podpisywanie czas zacząć :)
























Fotografie uzyskane dzięki uprzejmości czytelników:

 










 



















Rozpieściliście mnie przedwczoraj pod każdym względem 😍






Dziękuję także za wspaniałe upominki, które otrzymałam od Wydawnictwa Replika, czyli zakładki na upominki dla moich czytelników, klimatyczną zakładkę dla mnie oraz genialną bransoletkę, która od tej pory będzie mi przypominała nie tylko o minionych targach, ale również o mojej życiowej pasji.





Nieoficjalnie byłam na targach również w piątek - tym razem jako osoba kupująca oraz pozyskująca dedykacje zaprzyjaźnionych autorek.

Fotografie z prywatnego archiwum:

Z Agnieszką Lis

Z Joanną Szarańską

Z Agnieszką Lis oraz Katarzyną Misiołek



Mój ci on!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz